Vad ska man äta? Ja ibland är det inte alltid så lätt, speciellt inte när man går på en elemingeringsdiet och inte kan laga ihop vad som helst. Normalt sätt brukar min kost innehålla någon form av mjölkprodukter men det ska jag undvika under mina 7-dagar så då får jag hitta på något annat.

Så till kvällsmat blir det grillad kyckling med en blandad sallad och vinegrette.


Vinegretten består av följande:
- Olivolja
- Sambal oelek
- Vatten
- Rödvinsvinäger

Sen är det bara att leka med mängden tills du får den som du vill ha den. Tänk bara på att inte börja med för mycket olivolja då den smaken lätt kan ta över.

Redan nu på fjärde dagen av elemineringsdieten känner jag skillnad så det ska bli intressant att se vad som händer när jag börjar introducera den mat jag uteslutit.

Ha en bra kväll!

Johan